Marcin Gugała dołączył do zespołu PMPG Polskie Media S.A.  Pokieruje marketingiem cyfrowym Wprost.

Marcin Gugała dołączył do zespołu PMPG Polskie Media S.A. Pokieruje marketingiem cyfrowym Wprost.

25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.

Marcin Gugała wcześniej pracował jako Marketing Manager w OTFC S.A., gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne marek 4F i Outhorn i jako Brand Manager w Marquard Media Polska, gdzie m.in. odpowiadał za strategię komunikacji, realizację działań marketingowych i zarządzanie projektami specjalnymi. 

„Obecność w zespole Wprost traktuję nie tylko jako duże wyzwanie, ale także zaszczyt. To możliwość współtworzenia nowej odsłony jednej z najbardziej opiniotwórczych marek w kraju w momencie, w którym digitalizacja staje się jedyną alternatywą dla wydawców myślących perspektywicznie. Pierwsze szlify zawodowe zdobywałem jako dziennikarz, później na stałe wiążąc się z marketingiem, reklamą i komunikacją digitalową. Chciałbym, żeby synergia tych doświadczeń dała zasłużony efekt.”- zapowiedział Marcin Gugała.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | biznes.wprost.pl  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/prime-time | wprost.pl/tygodnik

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.