Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.: w sumie ponad 86,5 mln odsłon. Wprost.pl liderem serwisów tygodników opinii.

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.: w sumie ponad 86,5 mln odsłon. Wprost.pl liderem serwisów tygodników opinii.

Styczeń okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu liczby użytkowników i odsłon serwisów należących do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. Należą do niej wprost.pl, dorzeczy.pl i superhistoria.pl. 

Według danych Google Analytics serwis wprost.pl miał w styczniu 9,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 54 mln odsłon.  Oznacza to wzrosty odpowiednio o 132% i 76% w stosunku do stycznia ubiegłego roku.  Grudniowe dane opublikowane przez Gemius potwierdzają doskonałą kondycję wprost.pl, który odnotował 3,9 mln użytkowników i 30,4 mln odsłon.  Liczby te oznaczają, że serwis wprost jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich serwisów tygodników opinii z zasięgiem ponad 14%.  Drugi w kolejności serwis ma zasięg 8,7%.

Równie dynamicznie rozwija się serwis dorzeczy.pl: wg. Google Analytics w styczniu osiągnął on liczbę 4,6 mln użytkowników i ponad 32 mln odsłon, tj. wzrósł odpowiednio o 100% i 104% w stosunku do ubiegłego roku.  Dane Gemius plasują go na czwartej pozycji wśród serwisów tygodników opinii z zasięgiem 7,15%.

„Bardzo nas cieszy tak dynamiczny wzrost liczby użytkowników naszych serwisów. To dowód, że obrana strategia, czynione inwestycje i wysiłek całego naszego zespołu przynoszą rezultaty.”  – mówi Robert Pstrokoński Dyrektor Wydawniczy i Członek Zarządu PMPG Polskie Media S.A., któremu podlegają również serwisy internetowe. „Rośniemy, stale ulepszając nasze istniejące serwisy oraz rozwijając je pod kątem szerszej oferty tematycznej.  Chcemy, aby użytkownicy mogli czytać więcej dopasowanych do ich potrzeb materiałów.  Jesteśmy szczególnie zadowoleni z rezultatów serwisu zdrowie.wprost.pl., który notuje systematyczne i znaczące  wzrosty oglądalności i goni liderów.  Dwa lata temu mieliśmy ok. 20 tys. użytkowników „zdrowia”, rok temu nieco ponad 170 tys., a dane GA ze stycznia tego roku pokazują liczbę ponad 4 mln użytkowników i prawie 14 mln odsłon!”.

*********

PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Bieżące informacje o działalności Grupy Kapitałowej PMPG można znaleźć na stronie internetowej firmy (www.pmpg.pl), a także na jej profilach w serwisach społecznościowych Facebook (http://www.facebook.com/PMPG.SA) oraz Twitter (https://twitter.com/PMPG_PL).

Media Grupy #PolskieMedia notują ok. 3,5 tys. bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”, ok. 126 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, ok. 315 tys. fanów na Facebooku, ok. 460 tys. obserwujących na Twitterze, ponad 14  mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl oraz prawie 87 mln odsłon serwisów internetowych miesięcznie (Google Analystics, styczeń 2020).

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.