System Inteligentnego Domu Exta Life z główną nagrodą 100% Polski Produkt

System Inteligentnego Domu Exta Life z główną nagrodą 100% Polski Produkt

System Inteligentnego Domu Exta Life z główną nagrodą 100% Polski Produkt otrzymał nagrodę główną plebiscytu 100% Polski Produkt organizowanego przez tygodnik „Do Rzeczy”. Nagrody wręczono w środę w hotelu Polonia Palace w Warszawie.  

Podczas uroczystej gali 100% Polski Produkt specjalne drzewko – symbol Fundacji Firm Rodzinnych - otrzymał wydawca tygodnika, Michał Maciej Lisiecki, prezes i twórca PMPG Polskie Media, spółki giełdowej wyrosłej z firmy rodzinnej.

„Trzeba mieć wiarę w siebie, w to, że my, Polacy, potrafimy przeskakiwać mury oraz płoty i nas te trudne historyczne doświadczenia nauczyły, iż wiemy, jak obejść reguły. Oczywiście mówię to w pozytywnym rozumieniu tego sformułowania. Odnoszę to do prawa Wilczka, w myśl którego to, co nie było zakazane, było dozwolone” – mówił na rozpoczęciu gali Michał Maciej Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. I zwrócił się do laureatów zgromadzonych na sali – „Życzę wam, żebyśmy doczekali się powrotu prawa Wilczka. Żebyście rozwijali produkty, sprzedawali je na całym świecie”.

„Jeśli zależy nam na wspieraniu dumy i pamięci, walce ze złymi stereotypami na temat Polski, to trzeba też pokazywać prawdziwą, dobrą twarz naszego kraju. I tu właśnie rodzimy biznes pokazuje, że działamy, że się liczymy na świecie. A ta nagroda udowadnia, że polskie produkty są świetne i wygrywają międzynarodową konkurencję” – mówił Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. Tłumaczył, że konkurs „100% Polski Produkt” był naturalnym pomysłem dla tygodnika, który jest silnie obecny w dziedzinie polityki historycznej.

Producentem wyróżnionego główną nagrodą plebiscytu „Do Rzeczy” systemu Exta Life jest Zamel – firma, która szerokiemu gronu klientów kojarzy się przede wszystkim z… dzwonkami do drzwi. Sam Exta Life umożliwia komfortowe i sprawne sterowanie oświetleniem, roletami, bramami, ogrzewaniem oraz innymi urządzeniami nie tylko z poziomu nadajników radiowych, ale także za pomocą smartfonów i tabletów – z dowolnego miejsca na świecie.

Najbardziej innowacyjnym produktem plebiscytu 100% Polski Produkt 2017 została wybrana  technologia mechaniczno-cieplnego przetwarzania odpadów RotoSTERIL opracowana przez Bioelektra Group S.A. W kategorii Nowość 2017 wyróżniono kabinę suszarniczo-dezynfekcyjną typu KSD produkowaną przez IZOTERMA Zakład Produkcji Urządzeń Grzejnych. 

Wyróżnienia otrzymały także: zestaw sztućców model Księstwo Warszawskie z Warszawskiej Fabryki Platerów HEFRA, Powidła Śliwkowe Węgierkowe Łowicz z Agros Nova, Browar Sulewski – piwo produkowane przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PRYZMAT" A. W. Sulewscy, Bezpieczny Stolik Podróżnika od firmy Tuloko sp. z o.o. oraz kratownica KJ z Zakład Elementów Konstrukcyjnych Sp. z o.o.

Nagrody Polski Produkt Do Rzeczy trafiły do firmy Lek-Am za Maglek B6 oraz do  IDG Krzysztof Wnęk za Figelo - Domowy Plac Zabaw.

Nagroda specjalna za dynamiczny rozwój poza granicami Polski oraz promocję polskiej myśli technicznej i przedsiębiorczości otrzymała Grupa Pietrucha, której produkty z zakresu inżynierii wodnej i lądowej znajdują zastosowanie w 34 krajach na 5 kontynentach, szczególnie w regionach wrażliwych na zmiany klimatyczne.

Konkurs 100% Polski Produkt jest skierowany do firm prywatnych, spółdzielni oraz przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa opartych na polskim kapitale, które konsekwentnie budują swoją pozycję rynkową, stawiając na rodzime produkty i produkcję. Nagrody trafiają do przedsiębiorstw, które tworzą produkty w oparciu o polskie materiały i surowce, polską siłę wytwórczą oraz polskich podwykonawców i dostawców. Stanowią wyraz uznania dla firm i producentów, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko kryterium zysku, ale biorą pod uwagę otoczenie makroekonomiczne i czynnik społeczny. Plebiscyt „Do Rzeczy” ma również pomóc konsumentom, którzy stawiają na patriotyzm gospodarczy.

Plebiscyt „100% Polski Produkt” jest organizowany przez tygodnik „Do Rzeczy” – najbardziej opiniotwórczy tygodnik w Polsce, czytany co tydzień przez pół miliona dorosłych Polaków, a tworzony przez grono najlepszych polskich publicystów i dziennikarzy związanych z myślą konserwatywną. Partnerem merytorycznym konkursu jest firma doradcza PwC, która dostarcza swoim klientom najwyższą jakość usług w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego. 

Patronatem honorowym tegoroczną edycję plebiscytu 100% Polski Produkt objęło Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacja Firmy Rodzinne oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Partnerami projektu są:  PKN Orlen, Enea, PHN,  Asseco, Alior Bank, URSUS SA, Poczta Polska, PESA, Paged i Cedrob. Partnerem medialnym plebiscytu jest TVP Polonia.

Więcej informacji o plebiscycie na: http://polski-produkt.dorzeczy.pl.

 

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.