Wprost.pl i DoRzeczy.pl mocno w górę.   Ponad 23 miliony odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Wprost.pl i DoRzeczy.pl mocno w górę.  Ponad 23 miliony odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Ponad 23 miliony odsłon odnotowały w październiku 2017 r serwisy należące do Grupy PMPG Polskie Media i była ponad trzykrotnie wyższa niż rok wcześniej. Prawie 17,5 mln odsłon notował serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,75 mln i była o ponad 50 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Rekordowe zasięgi notuje też serwis DoRzeczy.pl, który w październiku odwiedziło prawie 870 tysięcy unikalnych  użytkowników. Liczba odsłon serwisu wyniosła 5,5 mln. To trzy i pół razy więcej niż przed rokiem.

Trendy widoczne od kilku miesięcy w danych Google Analitics potwierdza także badanie PBI/Gemius, z którego wynika, że co prawda najwięcej użytkowników spośród serwisów internetowych tygodników ogólnopolskich ma Newsweek.pl  (Grupa Onet – Rignier Axel Springer Polska), ale liczba jego użytkowników w październiku spadła, podczas gdy liczba użytkowników serwisu Wprost.pl wzrosła o 73,6 proc. Według tego samego badania, liczba użytkowników serwisu DoRzeczy.pl wzrosła prawie trzykrotnie. Wprost.pl i DoRzeczy.pl znalazły się odpowiednio na 2. i 4. miejscu zestawienia i były dwoma z trzech serwisów w tym segmencie, które zanotowały znaczący wzrost.

Oglądalność i rosnące zasięgi serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.    

W sumie serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają prawie 4 miliony użytkowników i notują 23,2 mln odsłon.  

„Te skumulowane wzrosty to efekt wdrażania kolejnych rozwiązań technicznych oraz współpracy pomiędzy działem rozwoju oprogramowania a obydwiema redakcjami internetowymi. Cieszy, że czytelnicy i internauci doceniają zmiany, które wprowadzamy, i coraz aktywniej korzystają z naszych serwisów. Dziękujemy im za zaufanie, choć też traktujemy te rosnące cyfry jako zobowiązanie do dalszej pracy, żeby dostarczać naszym użytkownikom atrakcyjne i jakościowe treści” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media .  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 19 200 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 46 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 25,5 tysiąca. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 446 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.  Ponadto tygodnik „Wprost” jest najbardziej aktywnym tygodnikiem na Facebooku i w okresie od października 2016 do października 2017 opublikował najwięcej postów. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci”.  

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

- 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

- 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”

- 380 000 fanów na Facebooku

- 550 000 obserwujących na Twitterze

- 4 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl 

- 23 215 000 odsłon serwisów internetowych.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.