Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

12.05.2019

„Do Rzeczy” (20) Kościół do bicia. Odsłaniamy kulisy ataku Jażdżewskiego

Inne wersje: txt

Czy w Polsce realizowany jest scenariusz irlandzki? Czy za pomocą środowisk i pism finansowanych przez
George’a Sorosa i niemieckich liberałów przeprowadzana jest u nas rewolucja mentalna? Wystąpienie Leszka
Jażdżewskiego może sugerować, że tak właśnie jest
pisze Tomasz P. Terlikowski w artykule „Elita młodych antykatolików".

W walce o nowy porządek zawsze sięgano po oskarżenia wobec Kościoła – zauważa Grzegorz Kucharczyk w tekście „Antykościelny schemat”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Nic nigdy nie jest na zawsze – mówi prof. Ryszard Legutko, europoseł PiS, przewodniczący Grupy EKR w Parlamencie Europejskim, w rozmowie z Piotrem Semką.

W najnowszej ekranizacji słynnej powieści wszystko jest niemal perfekcyjne, brak jednak głębi prozy Josepha Hellera i szaleństwa, które ją przenika stwierdza Piotr Gociek w artykule „Paragraf na wiek XX”.

Nasz prawdziwy cel to Sejm mówi dr Sławomir Mentzen, ekonomista, wiceprezes partii KORWiN, kandydat Konfederacji w wyborach do Parlamentu Europejskiego, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

W 1983 r. Biuro Paszportów MSW wydało postanowienie o wpisaniu Jacka Kaczmarskiego, jako cudzoziemca o nieustalonym obywatelstwie, do indeksu osób niepożądanych w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej pisze Grzegorz Majchrzak w artykule „Kaczmarski – persona non grata”.

Władze w Rosji czasem potrzebują małej, zwycięskiej wojny. Kto będzie chciał ginąć za lodowe, niezamieszkane obszary na Arktyce? zastanawia sięMarek Budzisz w tekście „Nadchodzi lodowa wojna?”

UE przyjęła regulację, która pozwoli karać koncerny za sprzedawanie w niektórych krajach gorszych produktów w takim samym opakowaniu. Konsumentom nie będzie jednak łatwo walczyć o równe traktowanie– zauważa Łukasz Zboralski w artykule „Unia dwóch smaków”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Jacek Przybylski o synu księcia Harry’ego i amerykańskiej aktorki Meghan Markle.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 maja 2019.

 

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów