Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

19.07.2018

Tygodnik „Wprost” z największym wzrostem sprzedaży wśród tygodników opinii.

Inne wersje: txt

Sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” w maju była o 13% wyższa niż w kwietniu tego roku i był to największy wzrost wśród wszystkich tygodników opinii.   „Wprost” urósł również o 9% w stosunku do maja ubiegłego roku.  

Wraz ze wzrostem sprzedaży tygodnika dynamiczny rozwój odnotowuje należący do grupy PMPG Polskie Media serwis wprost.pl.  W maju miał ponad 2,9 miliona unikalnych użytkowników co stanowi wzrost o 11% w stosunku do kwietnia i 24% w stosunku do maja ubiegłego roku.  Jeszcze lepiej wyglądają parametry związane z konsumpcją treści wprost.pl. Liczba odsłon wzrosła o 42% w stosunku do kwietnia i osiągnęła poziom ponad 31,5 miliona.  Równie dynamicznie rośnie  inny serwis PMPG Polskie Media - dorzeczy.pl, który w maju miał prawie 1 300 000 użytkowników co oznacza wzrost o 22% w stosunku do kwietnia tego roku i 62% do maja roku ubiegłego.   

„Cieszą nas te wzrosty. Potwierdzają słuszność wdrażanej przez nas strategii. Większe zasięgi w sieci naszych głównych serwisów i wzrost sprzedaży tygodnika „Wprost” oraz stabilna - na tle innych tytułów konserwatywnych - sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy” dają powody do optymizmu.  Rozwój serwisów pozwala na efektywne wdrażanie innych elementów naszej strategii związanych z dywersyfikacją strumieni przychodów.  Pod koniec ubiegłego roku zaczęliśmy szerzej oferować usługi związane z reklamą natywną.  VENA Content Studio zrealizowało do tej pory kilka interesujących projektów dla reklamodawców. Wydaje się, że ten model oparty o wykorzystanie naszych kompetencji w tworzeniu kontentu premium i zasięgi w grupach docelowych naszych marek będzie miał pozytywny wpływ na wyniki finansowe grupy w średnim i długim okresie.”- mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 107 000 fanów, a dodatkowo ponad 20 300 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczyobserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 51 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 27 tysięcy. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 435 tys. obserwujących na Twitterze. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci”.  Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. 

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

200 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań„Wprost” i „Do Rzeczy”

4,5 mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl 

- 39 mln odsłon serwisów internetowych.

350 tys. fanów na Facebooku

520 tys. obserwujących na Twitterze

3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów