Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

17.08.2017

Gdy emocje sięgają zenitu… czyli pierwszy milion DoRzeczy.pl i rekordowe zasięgi Wprost.pl. Ponad 15 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Inne wersje: txtpdf

Ponad milion wyniosła w lipcu liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 6 mln 100 tys. To ośmiokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.

Rekordowe zasięgi notował w lipcu również serwis Wprost.pl, którego liczba użytkowników przekroczyła 2 mln 100 tysięcy, a liczba odsłon wyniosła 8 mln 732 tysiące. W sumie serwisy Grupy PMPG Polskie Media odnotowały w lipcu ponad 15 mln odsłon i ok. 3 mln 500 tys. unikalnych użytkowników.     

Warto zwrócić uwagę, że serwis Wprost.pl największą oglądalność notował w okresie protestów związanych z procedowaniem ustaw o zmianach w sądownictwie. Najwyższa oglądalność DoRzeczy.pl przypadła z kolei na czas po zakończeniu protestów w ostatnim tygodniu lipca. 

Wynik serwisu Wprost.pl w lipcu potwierdzają, że w sprawdza się realizowana od blisko roku strategia tygodnika i serwisu, który nie będzie postrzegany jako prawicowy czy lewicowy, zaangażowany po jednej ze stron politycznego sporu, ale który będzie neutralny politycznie i silny merytorycznie, który da czytelnikowi wiedzę i rzetelną informację, który będzie zorientowany na dobrze pojęty interes społeczny. „W czasie, kiedy emocje w polskiej polityce sięgały zenitu, czytelnicy zaczęli doceniać wyważony i merytoryczny głos, który mogli znaleźć zarówno w tygodniku „Wprost”, ale przede wszystkim właśnie – z uwagi na dynamikę wydarzeń - w serwisie Wprost.pl” – ocenia Michał Maciej Lisiecki, wydawca „Wprost”.

Siłą serwisu DoRzeczy.pl pozostaje jego wyspecjalizowany zespół redakcyjny oraz współpraca z autorami najlepszego konserwatywnego tygodnika w kraju, tygodnika „Do Rzeczy”, m.in. Kamili Baranowskiej, Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semki, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Piotra Zychowicza.

Rekordowe zasięgi serwisów grupy PMPG to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.    

Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz zbierający znakomite recenzje wertykalny portal Film.com.pl razem mają blisko 3,5 miliona unikalnych użytkowników i notują ponad 15 mln odsłon.  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 500 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 44 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 24 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 445 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. 

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

- 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

- 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”

- 370 000 fanów na Facebooku

- 515 000 obserwujących na Twitterze

- 3 500 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl 

- 15 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów