Więcej kultury we „Wprost”

Więcej kultury we „Wprost”

Więcej tematów, rekomendacje znanych osobistości oraz zupełnie na nowo sformatowane recenzje w dziale Kultura - to najnowsze zmiany w tygodniku „Wprost”. Zmiany oznaczają również, że dział Kultura zajmie więcej miejsca w tygodniku. 

W dziale kierowanym przez Marcina Pieszczyka pojawiła się w poniedziałek nowa kolumna pn. „To się państwu spodoba”. Jako pierwszy czytelnikom „Wprost” swoje typy w nowym formacie rekomenduje Tomasz Raczek. W kolejnych tygodniach w ramach tego działu będą się pojawiały rekomendacje znanych osób dotyczące nowości książkowych, filmowych, muzycznych, koncertów, spektakli teatralnych i wystaw.

Zmiany dotknęły także dział z recenzjami redakcji, w którym przestał obowiązywać sztywny podział na muzykę, książkę i film. W obejmującym wszystkie zagadnienia rozbudowanym dziale recenzji obok tradycyjnych rekomendacji muzycznych, literackich i filmowych znalazły się również gry, komiksy i wystawy. Trzon recenzentów pozostał w niezmienionym składzie (Mariusz Cieślik, Krzysztof Kwiatkowski, Piotr Metz), ale znalazło się miejsce dla nowych nazwisk, m.in. Kamila Śmiałkowskiego, Dawida Muszyńskiego. 

Jak podkreśla p.o. redaktor naczelny „Wprost”, Jacek Pochłopień, zmiany mają sprawić, że na łamach tygodnika swoje miejsce znajdzie nie tylko kultura w jej tradycyjnym rozumieniu, ale zostaną docenione i dostrzeżone również cyfrowe kanały dystrybucji kultury oraz wydarzenia i zjawiska, które do tej pory pozostawały poza zainteresowaniem redakcji. 

Zmiany oznaczają rozbudowę działu kultura w tygodniku. Więcej recenzji znajdzie się również w serwisie Wprost.pl.         

***

Tygodnik „Wprost” to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Średnie rozpowszechnienie „Wprost” w pierwszym półroczu 2016 r. wynosiło 94 666. Tygodnik dłuższego czasu konsekwentnie realizuje strategię zwiększania zasięgu dotarcia ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju zasięgu wydań cyfrowych. Tygodnik intensyfikuje też swoją obecność w serwisach społecznościowych (prawie 182 000 fanów na Facebooku oraz 423 000 obserwujących na Twitterze) i stawia na rozwój nowego serwisu internetowego Wprost.pl (1 800 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, 8 000 000 odsłon). Od końca sierpnia p.o. redaktora naczelnego „Wprost” jest Jacek Pochłopień, jego zastępcą – Marcin Dzierżanowski. 

Przydatne linki:

Tygodnik Wprost https://twitter.com/TygodnikWPROST

Michał M. Lisiecki https://twitter.com/mmlisiecki

Jacek Pochłopień https://twitter.com/PochlopienJacek

Marcin Dzierżanowski https://twitter.com/mdzierzanowski

PMPG Polskie Media https://twitter.com/PMPG_PL

WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv

WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb

WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet

WPROST - http://www.wprost.pl  

Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.