Już ponad 400 000 internautów śledzi twitterowy profil tygodnika „Wprost”. W ciągu pół roku, od października 2015 r. liczba obserwatorów profilu @TygodnikWPROST wzrosła o 100 000.
Liczba osób śledzących tygodnik jeszcze nigdy nie rosła tak szybko, jak ciągu ostatniego półrocza. „Wprost” jest obecne na Twitterze od 2010 r., ale dopiero w 2012 r. tygodnik czynnie zaangażował się w aktywne działanie w tym serwisie, zyskując kilkadziesiąt tysięcy fanów. Od tamtej pory liczba fanów wzrastała o kilkadziesiąt tysięcy rocznie, ale w ciągu ostatniego roku „Wprost” odnotował wzrost o ponad 100 procent – z niespełna 200 000 na początku 2015 r. do ponad 400 000 obecnie.
Na profilu „Wprost” opublikowano już prawie 75 000 „ćwierknięć”, większość odnoszących się do najciekawszych materiałów z nowych wydań tygodnika, a także do ekskluzywnych publikacji serwisu Wprost.pl. Wiele artykułów zapowiadanych na Twitterze wywołało gorące dyskusje, także bezpośrednio z bohaterami publikacji (m.in. z byłym ministrem spraw zagranicznych, Radosławem Sikorskim czy byłym ministrem obrony, Tomaszem Siemoniakiem oraz rzecznikiem MON).
Na Twitterze aktywni są również:
wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki (https://twitter.com/mmlisiecki),
redaktor naczelny Tomasz Wróblewski (https://twitter.com/tomaawroblewski),
zastępcy naczelnego - Mariusz Staniszewski (https://twitter.com/MarStaniszewski) i Jacek Pochłopień (https://twitter.com/PochlopienJacek)
oraz część dziennikarzy, m.in. Cezary Bielakowski (https://twitter.com/Bielakowski) czy Joanna Miziołek (https://twitter.com/jmiziolek).
*****
Na Twitterze można też śledzić bieżące informacje o działalności Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media (https://twitter.com/PMPG_PL), do której należy wydająca tygodnik „Wprost” Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”.