Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe»Media

Media

19.09.2017

Rekordowe wzrosty Wprost.pl. Ponad 16 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

 Ponad dwukrotny wzrost liczby odsłon, do ponad 10 milionów, odnotował w sierpniu 2017 r. serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,3 mln i była o 50 proc wyższa niż rok wcześniej. W sumie liczba odsłon serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media przekroczyła 16 mln 400 tys. i była dwuipółkrotnie wyższa niż rok wcześniej.
więcej
17.09.2017

„Do Rzeczy”: Tomasz Piątek i jego tajemnice. Co się kryje za atakiem na Antoniego Macierewicza

– Im więcej Tomasza Piątka w mediach, tym bardziej spada jego wiarygodność. Przeciw autorowi książki „Macierewicz i jego tajemnice” sypią się też pozwy oraz prywatne akty oskarżenia – zauważa Wojciech Wybranowski w artykule „Tomasz Piątek i  jego tajemnice” na łamach najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”. 
więcej
17.09.2017

„Wprost” – powrót Balcerowicza i rewolucja na uczelniach

 Powrót Leszka Balcerowicza do czynnej polityki, czas prezydenta i założenia nowej ustawy o szkolnictwie wyższym – to tylko wybrane tematy najnowszego wydania tygodnika „Wprost”.  
więcej
03.09.2017

„Wprost” – stop gwałtom

O tym co państwo powinno zrobić, by pomóc ofiarom gwałtu, rozmowy z Kamilą Gasiuk-Puchowicz i Anną Zalewską, absurdy VAT oraz nowości w Uchu Prezesa – o tym   piszemy w najnowszym numerze tygodnika „Wprost”.
więcej
03.09.2017

„Do Rzeczy”: Sławomir Cenckiewicz demaskuje. Wszystkie kłamstwa Lecha Wałęsy

 – Śledztwo w sprawie, w której Lech Wałęsa miał status poszkodowanego, nieoczekiwanie dla niego wykazało, że kłamał na temat współpracy z SB – ujawnia Sławomir Cenckiewicz w artykule „Wałęsa. Dzieje kłamstwa” na łamach najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
27.08.2017

Jacek Pochłopień redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost”. Tygodnik opinii i dyskusji

Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost”. Rok po faktycznym objęciu kierownictwa redakcji jednego z najbardziej opiniotwórczych tygodników, w stopce numeru 35/2017 sprzed jego funkcji zniknęły litery p.o.  Zmiana wydaje się formalna, ale ma głębsze znaczenie.
więcej
27.08.2017

„Wprost”: polskie dzieci jedzą śmieci.

Naukowcy i dietetycy biją na alarm: polskie dzieci jedzą̨ coraz gorzej. Jeśli nie zaczniemy walki z naszymi żywieniowymi grzechami, czeka nas plaga otyłości oraz drastyczny wzrost chorych na serce i cukrzycę. ...
więcej
20.08.2017

„Do Rzeczy”: rok 2027, czyli polityczna przepowiednia Łukasza Warzechy

– Po 12 latach władzy PiS, w 2027 r. przyszło nowe – wygrała koalicja Nowej Platformy z partią Lewą Marsz Adriana Zandberga. Co może zrobić, biorąc w ręce narzędzia ręcznego sterowania państwem? – prognozuje Łukasz Warzecha w tekście „Rok 2027” na łamach najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”. 
więcej
20.08.2017

„Wprost”: bunt aktorek

Stop dyskryminacji - ujawniamy, ile zarabiają polskie aktorki. Poza tym w najnowszym numerze „Wprost”: jak państwo poradziło sobie w obliczu burz, polskie mapy bogactwa oraz sylwetka Dominika Tarczyńskiego - skandalisty z PiS. ...
więcej
17.08.2017

Gdy emocje sięgają zenitu… czyli pierwszy milion DoRzeczy.pl i rekordowe zasięgi Wprost.pl. Ponad 15 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Ponad milion wyniosła w lipcu liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 6 mln 100 tys. To ośmiokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. ...
więcej
Strona: 1 z 1311234następna »

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów

Anna Pawłowska-Pojawa
Anna Pawłowska-Pojawa
PR Manager
PMPG Polskie Media S.A.
Al. Jerozolimskie 212
02-486 Warszawa
tel.: 022 347 51 17
mobile: + 48 508 040 660
fax: 022 347 50 01